Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2009

ΤΡΩΚΤΙΚΕ τα "ΩΡΑΙΑ" ....δεν τα "λογοκρίνουν"





































πατηστε κλικ στις εικόνες

1 σχόλιο:

  1. Πιστεύω ότι έχει γίνει φωτομοντάζ στα πρόσωπα και έχουν μπεί στη θέση των αυθεντικών πρωταγωνιστριών τα κεφάλια των ηθοποιών. Αλλά κι έτσι ακόμη σκέτη κάβλα είναι οι φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή