Κυριακή 30 Αυγούστου 2009

Ας είναι καλά οι μίζες από τα οπλικά?



1 σχόλιο:

  1. O AKHS EINAI VASILIKHS KATAGWGHS KA8OTI EVRAIOS. OSO GIA TA KLEMENA, AFTO EINAI TO 8ELHMA TOU EVRAIO8EOU....
    AS PROSEXATE TI PSHFIZETE KALA MOY GOYM!

    ΑπάντησηΔιαγραφή