Καλά ρε γαμωτο μόνο με επιστολές συνεννοούνται όλοι στην νέα δημοκρατία; Χάθηκαν τα τηλέφωνα;
Τα γραπτά μένουν..Κάτι ξέρει ο Αντώνης
Τα γραπτά μένουν..Κάτι ξέρει ο Αντώνης
ΑπάντησηΔιαγραφή