Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2009

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ : Εις υγείαν των κορόιδων



2 σχόλια:

  1. Προσωπικα δεν ειμαι κοροιδο
    Οταν διαβασα για τα λεφτα που περνει, αν και μου αρεσε ,ειπα στοπ κι αλλαξα καναλι τοσο απλα δεν μπορειται να το κανετε?/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κοροιδο ποιος ειναι? Εμεις?? περιμενε τηλεθεαση μειον ..το Σαββατο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή