Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2009

Έγινε το ντηλ. ο ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΟΣ γραμματέας της Κ.Ε του ΛΑ.Ο.Σ


Ο Μπουμπούκος διορίζεται από τον χοντρό ως νέος γραμματέας της κεντρικής επιτροπής του αποκόμματος ΛΑΟΣ .Ασφαλώς το Σάββατο κατόπιν προτάσεως του προέδρου θα εκλεγεί δια βοής,( τα γνωστά δηλαδή) και όλοι θα φύγουν ευχαριστημένοι επειδή συμμετείχαν στις διεργασίες του κόμματος. Ευτυχέστερος όλων η μπουμπούκα και ο μπουμπούκος ,δυστυχισμένος μονό ο ΜΠΑΜΙΧΑΣ που βλέπει να τελειώνει η όποια πολιτική του καριέρα. ΑΝΤΕ ΖΩΗ ΣΕ ΜΑΣ.


1 σχόλιο:

  1. AKOMH KAI O STALIN ΕΚΑΝΕ ΕΚΛΟΓΕΣ
    ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΤΗΣ
    ΣΟΒΙΕΤΙΚΗΣ ΑΡΧΟΥΣΑΣ ΤΑΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ
    ΕΚΛΟΓΗ ΤΩΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΟ
    ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ, ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΚΑΙ
    ΠΑΝΙΣΧΥΡΟ ΤΟΤΕ POLITBYRO. ΑΚΟΜΗ
    ΚΑΙ Ο STALIN ΤΗΡΟΥΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑ
    ΤΙΚΑ ΠΡΟΣΧΗΜΑΤΑ.
    Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΦΑΝΤΑΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ
    ΠΙΟ ΙΚΑΝΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ STALIN KAI
    ΔΕΝ ΤΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΧΗΜΑΤΑ,
    ΦΥΣΙΚΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΙΚΑΝΟΣ.
    ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΠΙΟ ΓΕΛΟΙΟΣ, ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΛΑΜΜΑΤΑ ΟΙ ΑΤΑΚΕΣ ΤΟΥ
    ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΛΙΚΙΑ ΤΟΥ.
    ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗς ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ
    ΤΟΥ ΛΑΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΨΕΥΤΟΣΥΝΑΞΗ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΚΑΛΛΙΡΡΟΗΣ
    ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ. ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΑΠΑΡΤΙΑ ΓΙΑ
    ΝΑ ΜΗ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΝΕΟ ΓΡΑΜΜ
    ΑΤΕΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή