Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2010
Κουαρτέτο Ladys… GaGa
1 σχόλιο:
ευτυχια
20 Φεβρουαρίου 2010 στις 10:29 π.μ.
ΜΟΝΟ ΤΗ ΤΖΑΚΡΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΞΕΝΟΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΗ ΜΑΣ ΔΕΙΞΕΤΕ ΓΥΜΝΕΣ, ΠΑΙΔΙΑ. ΘΑ ΤΡΩΩ ΤΟ ΦΑΙ ΜΟΥ!!!
Απάντηση
Διαγραφή
Απαντήσεις
Απάντηση
Προσθήκη σχολίου
Φόρτωση περισσότερων...
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
ΜΟΝΟ ΤΗ ΤΖΑΚΡΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΞΕΝΟΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΗ ΜΑΣ ΔΕΙΞΕΤΕ ΓΥΜΝΕΣ, ΠΑΙΔΙΑ. ΘΑ ΤΡΩΩ ΤΟ ΦΑΙ ΜΟΥ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή