Η μη θεούσα θα μας δείξει και την μου@@@@ της σε λίγο.
Προχώρησε τόσο πολύ που σε λίγο θα πάρουμε μάτι και την μου@@@@ ρα της η κατά τον αγράμματο αρχηγό μη θεούσα. Και όπως λένε οι παπατζήδες το νέο σύνθημα του ΛΑγΟΣ θα είναι Προχώρα, να βλέπει, κιλότες όλη η χώρα
Σε καταλαβαίνω, ρε φίλε, καίγεσαι που δεν μπορείς να έχεις τέτοια γυναίκα και βρίζεις. Τι να κάνουμε; Εγώ παραδέχομαι τον Άδωνι. Γυναικάρα με τα όλα της και πολύ ταλαντούχα!
Ασε τις κακιες σου ζηλιαρη....πολυ θα ηθελες να εχεις μια τετοια δροσια και ζωντανια διπλα σου, αλλα η κακια σου σε κανει απεχθη και σαν ανθρωπο και σαν ψυχη....φωναζεις απο χιλιομετρα.
Είναι όμορφη, πανέξυπνη και ασφαλέστατα προικισμένη, όπως γράφει και ο 12:54 μ.μ. Ο τίτλος που έβαλες φανερώνει όλο το χυδαίο μίσος σου για κάτι που δεν μπορείς να έχεις.
Δεν καταλαβαίνω γιατί να μην μας δείξει το μουνί της; Και δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να το έχει κρυμμένο από τον λιγούρη τον H-O..
Πως θα αναπαραχθεί η φυλή ; Ο Βάλτερ Νταρρέ έλεγε πως και ο γυμνισμός πρέπει να εμποτισθεί εις την εθνική μας νοοτροπία εάν θέλουμε να εφαρμόσουμε τις βασικές αρχές της ευγονικής, εις την κοινωνία μας.
Εάν η Μανωλίδου και η κάθε Μανωλίδου (για μένα όλες ίδιες είναι) έχει ωραίο μουνί και κώλο να τα δείχνει εις τους Έλληνες και αυτοί να βλέπουν, να κρίνουν , να αξιολογούν και να επιλέγουν χωρίς αναστολές τις καλύτερες Μανωλίδες για αναπαραγωγή και φυσικά την γέννεση στρατιωτών με τους οποίους θα κατακτήσουμε τον κόσμο εις το μέλλον.
Πως σκατά δηλαδή περιμένετε με τις μη-προγαμιαίες σχέσεις, την εκκλησιαστική μονογαμία (!) και τον Σαμαρά που μιλάει σαν κλαμμένα γατί να πάρουμε την Πόλη; Με τα blogs ή με τα σπαθιά;
Σε καταλαβαίνω, ρε φίλε, καίγεσαι που δεν μπορείς να έχεις τέτοια γυναίκα και βρίζεις. Τι να κάνουμε; Εγώ παραδέχομαι τον Άδωνι. Γυναικάρα με τα όλα της και πολύ ταλαντούχα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο οτι ειναι ταλαντουχα το παραδεχθηκε και ο "δασκαλος" ΓΚΟΥΣΓΚΟΥΝΗΣ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑσε τις κακιες σου ζηλιαρη....πολυ θα ηθελες να εχεις μια τετοια δροσια και ζωντανια διπλα σου, αλλα η κακια σου σε κανει απεχθη και σαν ανθρωπο και σαν ψυχη....φωναζεις απο χιλιομετρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε λυπάμαι, κομπλεξικό ανθρωπάκι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι όμορφη, πανέξυπνη και ασφαλέστατα προικισμένη, όπως γράφει και ο 12:54 μ.μ. Ο τίτλος που έβαλες φανερώνει όλο το χυδαίο μίσος σου για κάτι που δεν μπορείς να έχεις.
Αμα μας έδειχνε και την μου....ρα της ισως να βγάζαμε καλύτερα και ποιο σίγουρα συμπεράσματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν καταλαβαίνω γιατί να μην μας δείξει το μουνί της; Και δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να το έχει κρυμμένο από τον λιγούρη τον H-O..
ΑπάντησηΔιαγραφήΠως θα αναπαραχθεί η φυλή ; Ο Βάλτερ Νταρρέ έλεγε πως και ο γυμνισμός πρέπει να εμποτισθεί εις την εθνική μας νοοτροπία εάν θέλουμε να εφαρμόσουμε τις βασικές αρχές της ευγονικής, εις την κοινωνία μας.
Εάν η Μανωλίδου και η κάθε Μανωλίδου (για μένα όλες ίδιες είναι) έχει ωραίο μουνί και κώλο να τα δείχνει εις τους Έλληνες και αυτοί να βλέπουν, να κρίνουν , να αξιολογούν και να επιλέγουν χωρίς αναστολές τις καλύτερες Μανωλίδες για αναπαραγωγή και φυσικά την γέννεση στρατιωτών με τους οποίους θα κατακτήσουμε τον κόσμο εις το μέλλον.
Πως σκατά δηλαδή περιμένετε με τις μη-προγαμιαίες σχέσεις, την εκκλησιαστική μονογαμία (!) και τον Σαμαρά που μιλάει σαν κλαμμένα γατί να πάρουμε την Πόλη; Με τα blogs ή με τα σπαθιά;