Κυριακή 20 Ιουνίου 2010

Η λίστα της ξευτίλας και της ντροπής του αποκόμματος ΛΑγΟΣ



Πατήστε κλικ στην εικόνα να διαβάσετε τα ονόματα των τρισάθλιων καλύτερα.

Η Ελευθεροτυπία της Κυριακής έχει σήμερα δημοσιευμένη την λίστα της ΝΤΡΟΠΗΣ. Καμαρώστε τους ελεεινούς εθνοσωτήρες-στελέχη πως έτρεξαν και βολεύτηκαν στην βουλή. Άντε ρε να πάτε να γαμηθήτε παλιοαλήτες με τον ξεφτιλισμένο που δήθεν υποστηρίζεται .Εσείς είσαστε σκέτοι φιλοτομαριστές και κοιτάξατε την βόλεψη σας μέσω του αποκόμματος. Οι αγώνες σας φτάνουν μέχρι την πόρτα της βουλής, και τα ροζ κολογραφεία σας.



14 σχόλια:

  1. καλά κάνει και τους τα χώνεις ρε ixnos χοντρά.ξεπουλημένα τομάρια είναι ολοι τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ΠΑΛΙΟΚΟΥΦΑΛΙΤΣΑ Ο ΣΚΑΝΔΑΛΑΚΗΣ ΕΤΡΕΞΕ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΕΙ ΝΑ ΧΩΣΕΙ ΤΟΝ ΓΙΟΚΑ ΤΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κοίτα που πρώτα-πρώτα βόλεψε τα εξαπτέρυγα του βρωμοκάναλου του.Οι τύποι χρειάζωνται...γιαούρτωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΟΣΟΥΣ ΕΒΑΛΕ Η ΝΔ????????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρε βλακοανωνυμε,εσεις δε λετε πως η ΝΔ ειναι σαπιο κατεστημενο που το πολεματε;Γιατι λοιπον κανετε τα ιδια;Και μαλιστα οντας ενα ανυπαρκτο κομμα με ελαχιστο ποσοστο...δηλαδη τι θα κανατε αν ειχατε εξουσια;Θα διοριζατε και τις καθαριστριες του Τηλεαστυ;Ασε ρε κακομοιρη.Κοιτα τα χαλια σου κι ασε τη ΝΔ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΞΕΦΤΙΛΑ ΧΟΝΤΡΕΕΕΕ !!! ΜΠΟΥΡΔΕΛΟΟΟΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ξεκωλιαστε τους αληταραδες!!!ετσι, να μη μενουν σε χλωρα κλαρια τα αρχιδακια.μπραβο ''ιχνος'' για ακομη μια φορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. παλιόπουστα χοντρέ , εσύ και όλο σου το σοί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τον ΜΑΡΙΟΛΗ και την ΚΟΚΚΙΝΟΥ θα τους κάνουμε με τα κρεμμυδάκια γιατι κοιτούν τον κόλο τους μόνο.Τα ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΛΑΟΣ που είμαστε εν-τάξει, θα τους περιποιηθούμε καταλήλως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. …ρε ίχνος και πληροφοριοδότης της Ελευθεροτυπίας??Μπράβο!!! άντε και με τον Ριζοσπάστη σου εύχομαι!! Υπάρχουν όμως πολλές αναλήθειες που φανερώνουν κάποιο εκνευρισμό!!! Χαλάρωσε…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. οχι ρε δεν ειμαστε της ελευθεροτυπιας του ριζοσπαστη ειμαστε.Που τις ειδες τις αναληθειες;πεσ΄της να τις μαθουμε και εμεις, και ευχαρίστως να τις διορθωσουμε.Ειπαμε οτι δεχωμαστε οτιδηποτε αφορα την αληθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ….χωρίς να θέλω να δαιμονοποιήσω τον όρο «μετακλητός υπάλληλος» αφού αποτελεί μια χρόνια πραγματικότητα για ΟΛΑ τα κόμματα, πρέπει να διαχωριστεί με τον «αποσπασμένο υπάλληλο» ο οποίος έχει διοριστεί με ΑΣΕΠ. Οφείλεις λοιπόν να διασταυρώνεις τις πληροφορίες σου για να μην σπιλώνεις προσωπικότητες κάτι το οποίο δεν θα ήθελες να συμβεί και σε εσένα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. εσυ εισαι αποσπασμενος η μετακλητος κυριε ανωνυμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. …είμαι αποσπασμένος. Αλλά δεν είμαι και ο μόνος. Αν το ψάξεις θα το διαπιστώσεις. Δυστυχώς όμως οι εντυπώσεις τώρα δημιουργήθηκαν….

    ΑπάντησηΔιαγραφή