Παρασκευή 20 Αυγούστου 2010

Τελικά πέρασε της ΝΤΟΡΑΣ στο ΛΑ.Ο.Σ


Τον βουλευτή Αττικής Μάκη ΜητσοτακοΒορίδη θα υποστηρίξει με απόφαση του Γ. Καρατζαφέρη-Ντόρας ο ΛΑΟΣ ως υποψήφιο για την Περιφέρεια Αττικής, Πανηγυρίζει η ΝΤΟΡΑ . Ένας ακόμη δικό της θα είναι υποψήφιος ,αφού τράπηκε σε άτακτη υποχώρηση ο Καρατζαπαιρνεις και αναγκάστηκε να αποδεχτεί-συναινέσει στην υποψηφιότητα του ΒΟΡΙΔΗ.

Ε ρε γλέντια που λέει και ο …Καραγκιόζης. Τώρα θα αρχίσουν τα όργανα με τα… τσεκούρια

12 σχόλια:

  1. Δικός της;;;
    Αχαχαχα!!
    Ποιος είναι χειρότερος εσύ η ο βλάκας; (Η-Ο)
    χαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ e-ego Δέν είναι βλάκες απλά δέν τραβάει ο Σαμαράς, καί τούς φτέει η Ντόρα ο Καρατζαφέρης εγώ εσύ καί ο Αγιος Νεκτάριος. Γκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και μην ξανατολμησεις μαλακισμενο να πιασεις στο στομα σου το ονομα του Αγιου Νεκταριου!
    Καθικι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τι εγινε; ξυπνησανε τα μπασταρδια του λάος;;;; εσυ ρε βρωμιαρη παλιοτραβεστι εγκο, αντε, μπρος, την περουκα σου και στο βαρδαρι..ξες εσυ παλιοπουστρακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμη 5:33 μ.μ.
    έλα από Κορδελιό να σου ρίξω ένα γρήγορο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΕ κιότεψες πολύ γρήγορα. Ψυχραιμία γιατί τά δύσκολα έρχονται Νεοταξίτη τής γνωστής Λέσχης. Ολοι οι πολιτικοί είναι καθάρματα, μηδενός εξαιρούμενου Δημητράκη μας! Γκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τι γρηγορο να ριξεις ρε παλιοτραβεστω εγκο. εσυ μονο τον παιρνεις και γερνεις βρωμιαρη. δε θες να ερθω απο κορδελιο γιατι αν ερθω θα στα κανω σα μπουρί τα βαρδουλα σου.αντε τωρα το μπουλο κοπροσκυλα απο 'δω μεσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ειπαμε ελευθερια αλλα και λιγο αυτολογοκρισία δεν βλαπτει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εχεις δικιο ''ιχνος''.απλως καποιοι λαοτζηδες εχουνε παρει σβαρνα ολα τα μπλογκς και το παιζουνε και πολυ βαρυμαγκες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σκύλος που γαυγίζει δεν δαγκώνει.
    Μην εξάπτεσαι θα πάθεις.
    Σε περιμένω...στον υποσταθμό της ΔΕΗ...στα EXPERT
    Αλλά δεν θα έρθεις επειδή είσαι χέστης. Που να τρέχεις τώρα από Κρήνη, να αφήσεις το ..τσίνο σου, να πάρεις τ'αμάξι του μπαμπάκα, βολεμένο λαμόγιο...
    Θα είμαι σε όποιο blog μου γουστάρει. Διώξε με.
    Επί της ουσίας εκτός από βρισιές και ψευτομαγκιές;
    Και πού'σαι πιτσιρίκο, μάθε ορθογραφία, βάλε και κανέναν τόνο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μάλιστα κύριε καθηγητά

    ΑπάντησηΔιαγραφή