Τον βουλευτή Αττικής Μάκη ΜητσοτακοΒορίδη θα υποστηρίξει με απόφαση του Γ. Καρατζαφέρη-Ντόρας ο ΛΑΟΣ ως υποψήφιο για την Περιφέρεια Αττικής, Πανηγυρίζει η ΝΤΟΡΑ . Ένας ακόμη δικό της θα είναι υποψήφιος ,αφού τράπηκε σε άτακτη υποχώρηση ο Καρατζαπαιρνεις και αναγκάστηκε να αποδεχτεί-συναινέσει στην υποψηφιότητα του ΒΟΡΙΔΗ.
Ε ρε γλέντια που λέει και ο …Καραγκιόζης. Τώρα θα αρχίσουν τα όργανα με τα… τσεκούρια
Δικός της;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑχαχαχα!!
Ποιος είναι χειρότερος εσύ η ο βλάκας; (Η-Ο)
χαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!
@ e-ego Δέν είναι βλάκες απλά δέν τραβάει ο Σαμαράς, καί τούς φτέει η Ντόρα ο Καρατζαφέρης εγώ εσύ καί ο Αγιος Νεκτάριος. Γκ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔρομο κοπροσκυλα απο δω μεσα!Δρομο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι μην ξανατολμησεις μαλακισμενο να πιασεις στο στομα σου το ονομα του Αγιου Νεκταριου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαθικι!
τι εγινε; ξυπνησανε τα μπασταρδια του λάος;;;; εσυ ρε βρωμιαρη παλιοτραβεστι εγκο, αντε, μπρος, την περουκα σου και στο βαρδαρι..ξες εσυ παλιοπουστρακο
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμη 5:33 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήέλα από Κορδελιό να σου ρίξω ένα γρήγορο.
ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΕ κιότεψες πολύ γρήγορα. Ψυχραιμία γιατί τά δύσκολα έρχονται Νεοταξίτη τής γνωστής Λέσχης. Ολοι οι πολιτικοί είναι καθάρματα, μηδενός εξαιρούμενου Δημητράκη μας! Γκ.
ΑπάντησηΔιαγραφήτι γρηγορο να ριξεις ρε παλιοτραβεστω εγκο. εσυ μονο τον παιρνεις και γερνεις βρωμιαρη. δε θες να ερθω απο κορδελιο γιατι αν ερθω θα στα κανω σα μπουρί τα βαρδουλα σου.αντε τωρα το μπουλο κοπροσκυλα απο 'δω μεσα
ΑπάντησηΔιαγραφήειπαμε ελευθερια αλλα και λιγο αυτολογοκρισία δεν βλαπτει
ΑπάντησηΔιαγραφήεχεις δικιο ''ιχνος''.απλως καποιοι λαοτζηδες εχουνε παρει σβαρνα ολα τα μπλογκς και το παιζουνε και πολυ βαρυμαγκες..
ΑπάντησηΔιαγραφήΣκύλος που γαυγίζει δεν δαγκώνει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην εξάπτεσαι θα πάθεις.
Σε περιμένω...στον υποσταθμό της ΔΕΗ...στα EXPERT
Αλλά δεν θα έρθεις επειδή είσαι χέστης. Που να τρέχεις τώρα από Κρήνη, να αφήσεις το ..τσίνο σου, να πάρεις τ'αμάξι του μπαμπάκα, βολεμένο λαμόγιο...
Θα είμαι σε όποιο blog μου γουστάρει. Διώξε με.
Επί της ουσίας εκτός από βρισιές και ψευτομαγκιές;
Και πού'σαι πιτσιρίκο, μάθε ορθογραφία, βάλε και κανέναν τόνο..
Μάλιστα κύριε καθηγητά
ΑπάντησηΔιαγραφή