Τετάρτη 18 Αυγούστου 2010

Υπάρχουν ακόμα μαλάκες που θέλουν τον …ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗ;


Το Fimotro είναι σε θέση να γνωρίζει ότι ο Γιώργος Βουλγαράκης δέχεται πιέσεις για να θέσει υποψηφιότητα ως ανεξάρτητος για το Δήμο της Αθήνας! Δεκάδες στελέχη της Νέας Δημοκρατίας και του ΛΑ.Ο.Σ. τον... έχουν προσεγγίσει και προσπαθούν να τον πείσουν να κατέβει στο Δήμο της Αθήνας.


Φαίνεται πως είναι της συνομοταξίας «ότι είναι νόμιμο είναι και …ηθικό»



1 σχόλιο: