Απεργία στα ΜΜΕ - Καφέδες στο Σόμπολο from sxoliastesxwrissynora on Vimeo.
Το βίντεο είναι διάρκειας 20 λεπτών αλλά αξίζει το κόπο γιατί ο οποιοσδήποτε, μπορεί να πάρει μια εικόνα για το κλίμα που επικρατεί στο χώρο των ΜΜΕ. Στο 10΄ λεπτό πέφτει το πολύ… γέλιο. Έρχονται βροχή τα..μπουκάλια από τους… συναδέλφους του, σε ένα τρισάθλιο υπηρέτη των αφεντικών-εργολάβων τον ΣΟΜΠΟΛΟ που κρύφτηκε πίσω από.. τα… ΜΑΤ, Συνθήματα που ακούστηκαν σε όλη τη διαδρομή : “Η ανατροπή δεν είναι εκπομπή, Πρετεντέρη ψόφα να κάνουμε γιορτή”, Αλήτες Ρουφιάνοι Εκδότες Καναλάρχες,” “Η αλληλεγγύη το όπλο των λαών, πόλεμο στο πόλεμο των αφεντικών” “Γενική Απεργία Διαρκείας” και πολλά άλλα…
ΕΙΔΑΤΕ ΤΙ ΚΑΝΕΙ Η ΠΕΙΝΑ !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΟΥΡΕΣ ΞΥΠΝΗΣΑΝ ΚΑΙ ΖΗΤΑΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.