Χρόνια Πολλά κι ευτυχισμένα. Και στην Θεσσαλονίκη γνωρίζω ανθρώπους που μέχρι πρόσφατα ζούσαν μια χαρά και τώρα δεν έχουν ούτε φωτιά να ζεσταθούν ακόμα κι αν δεν είναι άστεγοι(ακόμα).Στο όνομα των συμπατριωτών μας και των παιδιών μας πρέπει να δράσουμε πιά. Τέρμα πιά ο καναπές του σαλονιού (γιατί σύντομα θα γίνει αίθριο)
Χρόνια Πολλά κι ευτυχισμένα. Και στην Θεσσαλονίκη γνωρίζω ανθρώπους που μέχρι πρόσφατα ζούσαν μια χαρά και τώρα δεν έχουν ούτε φωτιά να ζεσταθούν ακόμα κι αν δεν είναι άστεγοι(ακόμα).Στο όνομα των συμπατριωτών μας και των παιδιών μας πρέπει να δράσουμε πιά. Τέρμα πιά ο καναπές του σαλονιού (γιατί σύντομα θα γίνει αίθριο)
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο ρε ixnos .Πόσοι άραγε θυμήθηκαν αυτούς τους ανθρώπους;Μας εχουν ταράξει στα κουτσομπολίστικα πόστ.
ΑπάντησηΔιαγραφή