Όλα καλά φιλαράκι, καλά θα έκανες -αν μπορείς- βάλε και την ημερομηνία κατάθεσης...θα τον έκανες Ξεβράκωτο κώλο, και τι κώλο...Ελεφάντινος κώλος
εάν θέλεις να δεις τις καταθέσεις όλων εμπα εδώ http://ixnos.blogspot.com/2012/02/blog-post_24.html
Όλα καλά φιλαράκι, καλά θα έκανες -αν μπορείς- βάλε και την ημερομηνία κατάθεσης...θα τον έκανες Ξεβράκωτο κώλο, και τι κώλο...Ελεφάντινος κώλος
ΑπάντησηΔιαγραφήεάν θέλεις να δεις τις καταθέσεις όλων εμπα εδώ http://ixnos.blogspot.com/2012/02/blog-post_24.html
ΑπάντησηΔιαγραφή