Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012
«Εγώ είμαι υπέρ του να χάνει κανείς την εθνική κυριαρχία του».
Αν ήταν στην Τουρκία θα τον είχαν κρεμάσει σαν τον Μεντερές, αλλά στην Ελλάδα που κυριαρχούν οι προδότες είναι και …αντιπρόεδρος.
1 σχόλιο:
Ανώνυμος
23 Φεβρουαρίου 2012 στις 12:26 π.μ.
http://www.youtube.com/watch?v=mCLOmyz_l9w&feature=player_embedded
Απάντηση
Διαγραφή
Απαντήσεις
Απάντηση
Προσθήκη σχολίου
Φόρτωση περισσότερων...
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
http://www.youtube.com/watch?v=mCLOmyz_l9w&feature=player_embedded
ΑπάντησηΔιαγραφή