Εγώ φταίω τώρα; Επανέρχομαι... Για τα βρισίδια που έφαγαν οι Δένδιες που εμφανίστηκαν στο νησί, σχόλιο του Σεραφείμ Φυντανίδη στο "Ε": "Αυτός είναι ο λαϊκισμός... αν δεν πήγαινε κανένας από την κυβέρνηση θα τους έβριζαν για αδιαφορία, τώρα τους βρίζουν γιατί πήγαν και δείχνουν ενδιαφέρον". Κώνστα, κινδυνεύεις. Ο άλλος είναι παλιά ........
- Γιατί θυμήθηκαν τον Σεραφείμ Φυντανίδη στο κανάλι "Ε";
ΑπάντησηΔιαγραφή- Για να μη νιώθει μόνος ο Κώνστας.
Εκει στο ιχνος ότι να ναι....ένας τίτλος χωρίς καμία στοιχειοθέτηση. Τίποτα πιο συγκεκριμένο έχετε να πείτε;
ΑπάντησηΔιαγραφήO....Kώνστας είσαι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ φταίω τώρα; Επανέρχομαι... Για τα βρισίδια που έφαγαν οι Δένδιες που εμφανίστηκαν στο νησί, σχόλιο του Σεραφείμ Φυντανίδη στο "Ε": "Αυτός είναι ο λαϊκισμός... αν δεν πήγαινε κανένας από την κυβέρνηση θα τους έβριζαν για αδιαφορία, τώρα τους βρίζουν γιατί πήγαν και δείχνουν ενδιαφέρον".
ΑπάντησηΔιαγραφήΚώνστα, κινδυνεύεις. Ο άλλος είναι παλιά ........