Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014

Καλά ρε Νικολόπουλε αυτό το ψευτοπολιτικό αρχίδι ο Κώνστας δεν είναι αντ΄αυτου του MητσοτακοΒορίδη ; Εσύ με ποιον είσαι;





Τι πολιτικές παρτούζες ρε πούστη γίνονται εις βάρος του αδαή κοσμάκη; Σε λίγο θα επαναφέρουν και τον …Μαυροκορδάτο.


4 σχόλια:

  1. - Γιατί θυμήθηκαν τον Σεραφείμ Φυντανίδη στο κανάλι "Ε";
    - Για να μη νιώθει μόνος ο Κώνστας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εκει στο ιχνος ότι να ναι....ένας τίτλος χωρίς καμία στοιχειοθέτηση. Τίποτα πιο συγκεκριμένο έχετε να πείτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ φταίω τώρα; Επανέρχομαι... Για τα βρισίδια που έφαγαν οι Δένδιες που εμφανίστηκαν στο νησί, σχόλιο του Σεραφείμ Φυντανίδη στο "Ε": "Αυτός είναι ο λαϊκισμός... αν δεν πήγαινε κανένας από την κυβέρνηση θα τους έβριζαν για αδιαφορία, τώρα τους βρίζουν γιατί πήγαν και δείχνουν ενδιαφέρον".
    Κώνστα, κινδυνεύεις. Ο άλλος είναι παλιά ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή