ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ
Ολοι οι πολιτικοί τα ίδια σκατά είναι,άξιος άνθρωπος δεν μπλέκει στα σκατά της πολιτικής ειδικα τώρα που όλα έχουν δρομολογηθει.Αν δε σταματήσουμε να τους δίνουμε την εξουσία δεν υπάρχει σωτηρία.
ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟλοι οι πολιτικοί τα ίδια σκατά είναι,άξιος άνθρωπος δεν μπλέκει στα σκατά της πολιτικής ειδικα τώρα που όλα έχουν δρομολογηθει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν δε σταματήσουμε να τους δίνουμε την εξουσία δεν υπάρχει σωτηρία.