Σε απάντηση των σημερινών mikro πολιτικών δηλώσεων του Προέδρου του ΛΑ.γ.Ο.Σ., Γ. Καρατζα-παiρνει, ήρθε στη δημοσιότητα το σύνολο της απάντησης του Ευρωπαίου Επιτρόπου, Όλι Ρεν σε ερώτηση του ευρωβουλευτή Ν. Σαλαβράκου, διότι ο πολιτικάντης έκανε αποσπασματική χρήση και αυθαίρετη ερμηνεία της απάντησης του Ευρωπαίου Επιτρόπου προσπαθώντας να αποκρύψει την δική του ευθύνη ψηφίζοντας ναι στο μνημόνιο, αφού είναι κεντρικό θέμα στο Μνημόνιο Συνεννόησης ο Νόμος 3919/2011 με βάση τον οποίο θεσπίστηκε η απελευθέρωση όλων των επαγγελμάτων, από τα οποία δεν εξαιρούνται τα ταξί, και έτσι κι αλλιώς στο Νόμο 3919, άρα και στο Μνημόνιο, δεν γίνεται αναλυτική μνεία των εκατοντάδων επαγγελμάτων που ανοίγουν.
Η Απάντηση του κ. Rehn εξ ονόματος της Επιτροπής στον Σαλαβράκο είναι χαστούκι στον αγράμματο χοντρό.
Η Επιτροπή επιβεβαιώνει ότι δεν υφίσταται διάταξη της ΕΕ η οποία να ρυθμίζει ειδικά το θέμα της απελευθέρωσης των αδειών ταξί. Η Επιτροπή είναι επίσης σε θέση να επιβεβαιώσει ότι στο Μνημόνιο Συνεννόησης (ΜΣ), που...συμφωνήθηκε μεταξύ της Ελλάδας και της Επιτροπής (εξ ονόματος των κρατών μελών της ζώνης του ευρώ), δεν γίνεται ρητή μνεία της απελευθέρωσης των αδειών ταξί. Η τελευταία επικαιροποίηση του ΜΣ είναι διαθέσιμη στο παράρτημα του εξής εγγράφου: http://ec.europa.eu/economy_finance/publications/occasional_paper/2011/pdf/ocp82_en.pdf . Ως εκ τούτου, η απελευθέρωση και ο εκσυγχρονισμός των κανόνων χορήγησης αδειών για ταξί ή πρόσβασης στο επάγγελμα σαφώς συνάδουν με το πνεύμα του ΜΣ. Η Επιτροπή θα ήθελε να υπενθυμίσει στο Αξιότιμο Μέλος του Κοινοβουλίου ότι, μολονότι το ΜΣ περιλαμβάνει διάφορες διαρθρωτικές απαιτήσεις για τον εκσυγχρονισμό της ελληνικής οικονομίας, αυτές δεν πρέπει να εκλαμβάνονται ως εξαντλητικός ή κλειστός κατάλογος επιβεβλημένων μεταρρυθμίσεων. Η Επιτροπή δεν γνωρίζει να έχει αναληφθεί εκπόνηση ειδικής μελέτης σχετικά με τα ταξί.
Κατάλαβες χοντρέ τι εστί.... πολιτική μαλακία;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου