Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

Γεωργιάδης : Μου λένε όλοι οι εφοπλιστές να παραμείνω ….διότι τους είμαι χρήσιμος.



Μιλώντας στον Flash, ο κ. Γεωργιάδης είπε: «Παραμένω υπουργός μέχρι να γίνει αποδεκτή η παραίτηση. Μέχρι και χθες έλεγα ότι δεν πρέπει να παραμείνουμε για να μην δώσουμε λάθος εντυπώσεις. Με έχουν πάρει όμως όλοι οι παράγοντες της ναυτιλίας να παραμείνω». Και συνέχισε: «Αν το κόμμα μου ζητήσει την έδρα θα την δώσω. Δεν είναι τρομερό. Εφόσον θα έχω παραιτηθεί από την κυβέρνηση να διατηρήσω την έδρα για δύο εβδομάδες για να υποστηρίξω το νόμο που έχω φτιάξει. Λέω, όμως μήπως να την δώσω από τώρα μετά τον χαμό που έγινε για να ησυχάσω». «δεν με ενδιαφέρει καθόλου η καρέκλα, ούτε του υπουργού, ούτε του βουλευτού»

Για το θέμα της παραίτησής του από αναπληρωτής υπουργός Ναυτιλίας είπε : «Δεν είμαι τόσο κάθετος στην παραίτησή μου».

Aντε γιατί περιμένει να καθίσει ο.. Ντουκάκης

ΠΑΙΡΝΕΙ ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΜΕ... "ΕΔΡΑ" Ο ΜΑΝΟΥΣΟΣ ΝΤΟΥΚΑΚΗΣ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΔΩΝΙ...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails