Η Ευγενία Μανωλίδου ξεπόρτισε! Έβγαλε μπούτι φόρα παρτίδα….Ο «μπουμπούκος» της τι λέει για αυτό που είναι των «γραμμάτων» και του «πολιτισμού»; ΑΦΗΣΤΕ τα ΠΑΙΔΙΑ.Ηταν σε "κέφια"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου