Αύριο το μεσημέρι θα ξεκινήσει σταδιακά η αποχώρηση των αγροτών των Σερρών από το μπλόκο του Προμαχώνα και θα διαρκέσει μέχρι την Κυριακή. Οι αγρότες αποφάσισαν να αποχωρήσουν μετά τη συνάντηση που είχαν με τον υπουργό με τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης, Σωτήρη Χατζηγάκη, και τον πρόεδρο του ΕΛΓΑ Νίκο Κατσαρό. «Είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι από την άκρως εποικοδομητική συνάντηση που είχαμε με τον υπουργό και τον πρόεδρο του ΕΛΓΑ», δήλωσε ο πρόεδρος των Αδέσμευτων Αγροτών Αλιστράτης, Γιώργος Κασάπογλου. Τα σύνορα με τη Βουλγαρία παρέμειναν ανοιχτά από χθες το μεσημέρι. Η κυκλοφορία των ΙΧ οχημάτων και φορτηγών διεξάγεται κανονικά. www.kathimerini.gr
Γαλλία! Πανικός σαν σε «Black Friday» σε κατάστημα κλιματιστικών λόγω του
ακραίου καύσωνα...
-
Έντονες σκηνές εκτυλίχθηκαν σε κατάστημα ηλεκτρικών ειδών στη Σαμπερί της
Γαλλίας, καθώς καταναλωτές όρμησαν για κλιματιστικά εν μέσω πρωτοφανούς
καύσωνα ...
Πριν από 1 ώρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου