Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2009

"ΑΥΡΙΑΝΗ".... ΣΥΝΕΠΕΙΑ?





Σε αυτούς στηρίζεσαι Κε Καραμανλή; Τους «συνεπείς» Δημοκράτες;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου