Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2009

Προς αρμοδίους Νομαρχίας Ηρακλείου



Υστερα απο διαμαρτυρία κατοίκων ανατολικής συνοικίας του Ηρακλείου, επανερχόμαστε σε προηγούμενη ανάρτησή μας και αναμένουμε απαντήσεις, πριν υπάρξουν περαιτέρω κινητοποιήσεις και πολύπλευρες δημοσιοποιήσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου