Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2009
Μήπως πρέπει να "πηγαίνουνε" στό "σπίτι" τους; ΑΡΚΕΤΑ?
Ο μόνος κατάλληλος για το Δημ. Τάξης...
Γύρευε να χτυπήσουν απο ελικόπτερο στις βίλες των μεγαλομιζαδόρων τίποτε ντούροι τρομοκράτες!
Είχαν και ασθενοφόρο για τη διαφυγή τους; ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου