Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2009

ΟΙ ΚΑΡΝΑΒΑΛΟΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ

Σκοπιανό ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ για πάντα








http://paideia-gr.blogspot.com/2009/02/blog-post_6287.html

Τι μου θυμίζει? τι μου θυμίζει? Το βρήκα. Τις «γιορτές» της ΧΟΥΝΤΑΣ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου