Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2009

Τα "ωραία" της βραδυάς


Ευτυχώς που βγάλαμε την μπάρα? αλλιώς "καήκαμε" σαν το αδελφάκι μας το ίχνος και τους άλλους δύο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου