Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2009

"Απειλούν" τους δημοσιογράφους?











Eίχαμε μια σκασίλα? λέγαμε όλοι τι θα γίνει? θα τους αφήσουμε να κινδυνέυουν;

20 ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ-ΕΚΔΟΤΕΣ ΖΗΤΟΥΝ ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου