Ixnos

Παρασκευή 27 Μαρτίου 2009

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΡΕ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗ;



Και εσύ στο «κόλπο» Τζων παπατζων. τι γίνετε ρε γαμοτο. Όλοι στο ψητό είχατε και έχετε πέσει; Όχι τίποτε άλλο αλλά φώναζες για τον φουκαρά (λέω εγώ τώρα) τον Σπίνο που εξαφανίστηκε με την «φασαρία» που έκανες. Μήπως πρέπει να “φροντίσουμε” μερικοί-μερικοί για έναν νέο «καιάδα» στο διαδυκτιο;

Ixnos στις 3:41 π.μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Από το Blogger.