Πέμπτη 30 Απριλίου 2009

Το "καρακιτσαριό" στην 5η λεωφόρο;












Μόνο το πουλί της 21ης Απριλίου έλειπε (αν και είχε εκπρόσωπο)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου