Σάββατο 30 Μαΐου 2009

Το "γύφτικο" περίπτερο του ΛΑΟΣ στην ΚΑΒΑΛΑ




Το γύφτικο περίπτερο στην Καβάλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου