Σάββατο 6 Ιουνίου 2009

ΜΑΥΡΟ στον ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ



Την φωτογραφία την βάλαμε "αναμνηστικά". Οκτώ απο


τους εικονιζόμενους τον "φτύσανε" και φύγανε


απο πέρισυ που Βγήκε μέχρι φέτος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου