| [Ίχνος] Νέο σχόλιο για το Το φασιστο-μόρφωμα του ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ «βγάζει γλώσσα»....
Ο/Η Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Το φασιστο-μόρφωμα του ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ «βγάζει γλώσσα»...":
|
| [Ίχνος] Νέο σχόλιο για το Το φασιστο-μόρφωμα του ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ «βγάζει γλώσσα»....
Απάντηση με συζήτηση Μηνύματα φίλτρου όπως αυτό Εκτύπωση Προσθήκη στη λίστα Επαφών Διαγραφή αυτού του μηνύματος Αναφορά ‘ψαρέματος’ στοιχείων (phishing) Αναφορά μη ‘ψαρέματος’ στοιχείων (phishing) Προβολή αρχικού Εμφάνιση σε γραμματοσειρά σταθερού πλάτους Εμφάνιση σε γραμματοσειρά μεταβλητού πλάτους Το κείμενο του μηνύματος έχει παραποιηθεί; Γιατί είναι αυτό ανεπιθύμητο/μη ανεπιθύμητο μήνυμα;
Ο/Η Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Το φασιστο-μόρφωμα του ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ «βγάζει γλώσσα»...":
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου