Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2009

Επιστολή και ανάθεμα προς ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ από την ακριτική ΞΑΝΘΗ


Η στροφή 180 μοίρες του Καρατζαφέρη στο θέμα του τουρκικού προξενείου αιφνιδίασε τους λίγους οπαδούς του στην Θράκη που ζούνε με τον φόβο τι θα απογίνουμε με τον τούρκο πρόξενο που ουσιαστικά συνδιοικεί την δυτ.Θράκη, με βαρειά ευθύνη του συνόλου του ελληνικού πολιτικού συστήματος, περιλαμβανομένου και του ΛΑΟΣ. Είναι μια οδυνηρή μεταστροφή αυτή, μια επιστροφή στην υποτέλεια, ένας ψυχρός συμβιβασμός με το σύστημα της Ντόρας ,στο όποιο διεκδικεί μια θέση ο Καρατζαφέρης με τους υποτακτικούς βουλευτές του που είναι όλοι τους δειλά ανθρωπάκια(με 1 η 2 εξαιρέσεις). Κύριε Καρατζαφερη μας απογοητεύσατε και μας εξαπατήσατε.

Πρώην οπαδός σας (πανεπιστημιακός)από την ακριτική Ξάνθη.


1 σχόλιο:

  1. Kyrie Karatzaferi,xasate thn ntropi
    pou ua eprepe na exete san sovaros
    politikos, an eiste akomi sovaros.
    Mallon omws den ntreposaste pote
    gia na ginete kai eseis papagalaki
    tou tourkikou proxeneiou pou proe
    toimazei thn prosartisi ths ellini
    kis thrakis sthn Tourkia. Emeis, 5
    foithtes tou Dimokritiou (sxoli
    arxitektonwn) sas kaloyme na eruete
    edw stin Xanthi kai na zitisete
    dimosia sygnwmh apo ton thrakiko
    lao, mipws kai periswsete kapoio
    kommataki ths xamenhs ethnikhs sas
    axioprepeias. Lypomaste gia esas
    kai to katantima sas. Kalinixta sas
    kyrie.

    Giorgos V.
    Giorgos Ch.
    Eleni Pap.
    Maria D.
    Marianna A.

    ΑπάντησηΔιαγραφή