Το βίντεο που δείχνει τον Γιώργο Αυτιά να συνομιλεί με βιντεοσκοπημένη συνέντευξη του Παναγιώτη Ψωμιάδη τρεις διαδοχικές μέρες. Τι απάντησε ο Αυτιάς στις καταγγελίες; προσπάθησε να δικαιολογηθεί λέγοντας οτι έκανε πλάκα. «Μια πλάκα κάναμε κι εμείς και τσιμπήσανε όλοι» είπε χαρακτηριστικά. «Εμείς κάθε μέρα βγάζουμε για 5 λεπτά βίντεο του Ψωμιάδη για να δημιουργούμε ευχάριστη ατμόσφαιρα». Πάντως την πλάκα δεν την αποκάλυψε πριν τη βγάλουν στη φόρα οι Ράδιο Αρβύλα, μόνο κατόπιν εορτής
Το άτομο χρειάζεται πολύ κράξιμο.
Κατ' ευθείαν στο 1:03:25 τού ηχητικού: Έτσι ακριβώς - ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΜΩΣ -
επεβλήθη το μονοτονικό επί μπατσόκ... Νύχτα... και με (ν)τροπολογία...
-
Περισσότερα, εδώ K A I εδώ.
Νικολάκη Εφέντη (εις Μνήμην).
Πριν από 3 ώρες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου