οι ηλιθιοι χρυσαυγιτεςειναι τωρα στην υπηρεσια ΣΑΜΑΡΑ?γιαυτο φοβαστε τον Καρατζαφερη?το ποταμι δεν γυριζει πισωΛΑΟΣ και παλι ΛΑΟΣ
Λάθος "πόρτα" χτύπησες.Εμεις ειμαστε στην αντίπερα όχθη.Ολα τα κόμματα τα εχουμε στην ίδια μοίρα και στην ίδια κριτική αφού σε ολα υπάρχουν λαμόγια.
οι ηλιθιοι χρυσαυγιτες
ΑπάντησηΔιαγραφήειναι τωρα στην υπηρεσια ΣΑΜΑΡΑ?
γιαυτο φοβαστε τον Καρατζαφερη?
το ποταμι δεν γυριζει πισω
ΛΑΟΣ και παλι ΛΑΟΣ
Λάθος "πόρτα" χτύπησες.Εμεις ειμαστε στην αντίπερα όχθη.Ολα τα κόμματα τα εχουμε στην ίδια μοίρα και στην ίδια κριτική αφού σε ολα υπάρχουν λαμόγια.
ΑπάντησηΔιαγραφή