Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2009

Την πληρώνουμε 5.000 ευρώ επειδή… δεν φορά βρακί

Η «κυρία» ΒΑΓΙΑΝΗ μάλλον έχει περάσει προ πολλού τα εσκαμμένα. Τώρα το γιατί την ανέχονται στην ΕΡΤ πρέπει να εξεταστεί το θέμα από τους ψυχολόγους.Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου