Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2009

«Ξέχασαν» τον ΜΠΑΜΙΧΑ γραμματέα ? μωρέ οργάνωση?


Τόσες ημέρες έχουν περάσει από την εκλογή του Μπουμπούκου ως γραμματέας του αποκόμματος και ακόμα να αλλάξουν το όνομα στο επίσημο σαιτ τους .Όταν λέμε ότι έχουν βαρέσει διάλυση κάποιοι ΣΙΔΕΡΗνιοι δικαιολογούνται με μπαρούφες. Άσε που αυτό δεν είναι σαιτ ούτε… ψιλικατζίδικου.


2 σχόλια:

  1. Den ksexasan monon ton Mpamixa san
    grammatea tis kentrikis epitropis,
    grafoune psemmata ton Skandalaki
    oti einai antistratigos e.a. enw
    einai taksiarxos monon!
    Psaxte to ligaki kai eseis giati
    etsi kroidevoune ton kosmo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευτυχώς βλέπουμε και τους δύο
    εκλεχτούς του μητσοτακεικου να
    είναι αντιπρόεδροι του Καρατζαφέρη,
    τόση πολύ εμπιστοσύνη του έχει ο
    μητσοτάκης του καρατζαφέρη που του
    έχεο χόσε όχι ένανε αλλά δύο τσάτσους να τον συμβουλέβουνε να
    κάνει αυτά που θέλει η Ντορα και αν
    δεν βγει η ντόρα, κούνια που σε
    κούναγε μεγάλε, τι θα κάνεις θα σου
    πάρει τον αέρα ο Σαμαράς και μετά
    όσο και να το φυσάς δεν θα κρυόνει.
    Καλά ξεμπερδέματα, και κοίτα διόξε
    τους τσάτσους του μητσοτάκη και
    αυτούς Γ.Γεωργίου και Κ.Σκανδαλάκη
    και τους άλλους που έχεις μες τα γραφεία διότι και αυτοί σε ρουφια
    νέβουν, άλλη δουλιά δεν κάνουνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή