Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2009

Όταν έχεις τέτοιες φραγκόκοτες να το παίζουν ζητοπατριώτες?

Καραγκιοζοφέρης: Να μη φύγει το τουρκικό προξενείο από την Κομοτηνή αλλά…

Την Κομοτηνή επισκέφθηκε την Δευτέρα (28/9) ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ και υποψήφιος πλέον βουλευτής Ροδόπης κ. Γιώργος Καρατζαφέρης όπου και μίλησε σε οπαδούς και φίλους του κόμματός του σε ξενοδοχείο της περιοχής. Νωρίτερα, ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ παρέθεσε συνέντευξη τύπου στα τοπικά ΜΜΕ όπου και κατέθεσε τις απόψεις του γύρω από την υποψηφιότητά του αλλά σχετικά με θέματα της περιοχής.Σε ερώτηση της «Φωνής» για το αν συμφωνεί με την κίνηση πολιτών Ροδόπης που αποσκοπεί στην απομάκρυνση του τουρκικού προξενείου Κομοτηνής, ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ ήταν κατηγορηματικός. «Δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο να φύγει το προξενείο από την Κομοτηνή. Αυτό που πρέπει να γίνει όμως είναι να μπει στα σωστά καλούπια λειτουργίας που διέπουν τις διπλωματικές συνθήκες. Να λειτουργεί με βάση αυτών των συμβάσεων και να μην παρεμβαίνει στα ζητήματα της ελληνικής πολιτείας» απάντησε ο Γιώργος Καρατζαφέρης.

Όταν έχεις τέτοιες φραγκόκοτες να το παίζουν ζητοπατριώτες τι να περιμένεις από τους «δεδηλωμένους» ως μη πατριώτες? Είπε τις γνωστές καρατζαφερο-μπουρδολογίες, πετώντας την μπάλα στην εξέδρα για να μην τον κάνουν νταντά τα αφεντικά του. Φτου σου ρε ξευτίλα. Όλοι φωνάζουν να φύγει το «βρώμικο» τουρκικό προξενείο και ο ξευτίλας λέει όχι να μείνει, αλλά για να εξασκούνται εκεί στο …μπαλέτο και στο τάβλι.


4 σχόλια:

  1. Απίστευτο κι ομως αληθινό θαλεγε
    κανείς ότι κάνατε μοντάζ. Τέλιωσε
    δυστυχία μας κι ο Καρατζαφέρης με
    τη διγλωσία του και την υποκρισία
    του αφου κι αυτός σαν όλους τους
    αλλους προσκυνάει τη Τουρκία και
    τους τούρκους μπας και θυμώσει η
    Ντόρα του. κρίμα,κριμα,κρίμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Toυλάχιστον ο Καρατζαφέρης είναι
    άντρας με τα όλλα του, το δηλώνει
    καθαρά ξαστερα, "παιδιά είχα κάνει
    λάθος παλιά πούλεγα ρίξη και ανατροπή σε όλα, τώρα άλλαξα γνωμη,
    Γιατί να το κρυψομε άλλωστε" όπως
    τούλεγε τοσα χρόνια στο αυτί ο
    Μητσοτάκης και τώρα του δίνει γραμμή η Ντόρα. Δεν μπορεί να κάνει
    χωρίς ντόρα βρε παιδιά ο χοντρός,
    τι νατον κανομε, εν πασει περιπτω
    σει εμας μας αρέσει μαυτά που λέει
    τα λέει με μαγκιά, ενώ αυτός ο
    Σαμαράς δεν βγάζει καημό βρε παιδί
    μου, όπως έλεγε και η θεία μου η
    Μελπομένη (θεός σχωρεστην).
    Μήπως είναι κατά του προξενείου ο
    Σαμαράς ; Εχετε ακούσει τίποτε
    εσείς ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. O Samaras , file mou, einai kata
    tou proxeneiou tis Tourkias, dioti
    otan itane ypourgos Exwterikvn eixe
    apelasei ton Tourko Proxeno apo tin
    Komotini, epeidi eixe apokalesei
    tous ellines mousoulmanous pou
    katoikoun edw, oti einai Tourkoi .

    Gia na doume ean o Karatzaferis sas
    pou edwse edw synentefxi typou stis
    29 Septemvri 2009 kai mas eipe oti
    to Toyrkiko Proxeneio tis Komotinis
    prepei na meinei edw, pros xarin
    tis ellinitourkikis filias.
    An einai etsi, na to parei apo edw
    to Proxeneio kai na to paei stin
    Athina sas, konta sto spiti tou
    sto Kolonaki, na vlepei oli ti mera
    tous Tourkalades na benovgenoun kai
    na tous kalei kai sto spiti tou gia
    kanena orextiko, na mas apallaxei
    kai emas apo tin parousia tous.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ,ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΥΤΕ
    ΓΙΑ ΤΕΤΙΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ, Ο ΣΙ
    ΔΕΡΗΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
    ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΠΡΟ
    ΞΕΝΕΙΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ
    ΑΠΟ ΤΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗ ΚΑΙ ΘΑ
    ΒΡΗ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΤΗ
    ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ
    ΤΟΥ. ΕΒΓΑ ΕΞΩ ΡΕ ΣΙΔΕΡΗ,
    ΓΑΜΩ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ, ΠΟΥ
    ΕΙΣΑΙ ΓΙΑΤΙ ΚΡΥΒΕΣΑΙ ΜΑΣ
    ΛΕΙΠΕΙ ΠΟΛΥ Η ΓΝΩΣΗ ΣΟΥ
    ΚΙ ΛΕΒΕΝΤΙΑ ΣΟΥ ΓΑΜΩ ΤΟ
    ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή