Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2010

Έκρηξη βόμβας στο υπουργείο τύπου στην λεωφ Συγγρού

Μετά από το προειδοποιητικό τηλεφώνημα που έγινε στο ΑΛΤΕΡ στις 11.25, πρόλαβαν να εκκενώσουν το κτήριο του Υπουργείου. Η έκρηξη της μεσαίας βόμβας, έγινε πριν λίγα λεπτά.Σε λιγο νεωτερα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου