Μετά από το προειδοποιητικό τηλεφώνημα που έγινε στο ΑΛΤΕΡ στις 11.25, πρόλαβαν να εκκενώσουν το κτήριο του Υπουργείου. Η έκρηξη της μεσαίας βόμβας, έγινε πριν λίγα λεπτά.Σε λιγο νεωτερα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου