Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2010

Έβαλαν βόμβα και στην…. βουλή;


Στις 20:15 άγνωστος τηλεφώνησε στο Κέντρο της Άμεσης Δράσης και είπε ότι σε 12 λεπτά θα σκάσει βόμβα. Αστυνομικές δυνάμεις έχουν ήδη σπεύσει στην περιοχή, ενώ έχουν αποκλειστεί η πλατεία Συντάγματος και οι γύρω δρόμοι. Πηγή


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου