Άλλο ένα σκάνδαλο ήρθε στο φως μετά από ερώτηση που έγινε στην βουλή και ο υπουργός υποδομών Δ.Ρέππας βρέθηκε στην δυσάρεστη θέση να απαντήσει άρες μάρες κουκουνάρες. Είπε ότι για 100 σιδεριές για την φύλαξη ποδηλάτων στους δρόμους της Θεσσαλονίκης χρειάζονται συνολικά 1,5 εκ ευρώ.Το καταλαβαίνετε γιατί ποσό μιλάμε και έχουν το θράσος και απαντάνε αντί να ακυρώσουν τα πάντα; Οι σιδεριές για τα ποδήλατα κάνουν κοντά στα 100.000 ευρώ το πολύ και αυτοί δίνουν 1,5 εκ ευρώγια να πληρώνει πάλι κερατιάτικα ο Έλληνας; Τα χρήματα είναι μια κοινωνική ...προσφορά του Ελληνικού λαού. Πηγή
ΑΓΡΙΟ ΚΡΑΞΙΜΟ σε Πλεύρη και Ανδριανό στο Άργος...
-
*john ntin*
Η οργή που έφαγαν σήμερα στο Άργος ο Πλεύρης και ο Ανδριανός ήταν η
απάντηση της πραγματικής κοινωνίας. Πήραν ακριβώς αυτό που τους αξίζει τη ...
Πριν από 34 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου