ΑΓΡΙΟ ΚΡΑΞΙΜΟ σε Πλεύρη και Ανδριανό στο Άργος...
-
*john ntin*
Η οργή που έφαγαν σήμερα στο Άργος ο Πλεύρης και ο Ανδριανός ήταν η
απάντηση της πραγματικής κοινωνίας. Πήραν ακριβώς αυτό που τους αξίζει τη ...
Πριν από 35 δευτερόλεπτα
2 σχόλια:
@ Ixnos
Ομολογώ ότι με εξέπληξες ευχάριστα με αυτήν σου την ανάρτηση! Πίστευα ότι θα έγραφες και εσύ για ρατσισμούς, ξενοφοβίες κλπ, γιατί μας έχεις συνηθίσει σε αριστερίστικη ρητορεία.
Υ.Γ.
Με το ότι χτυπάς τον Καρατζαφέρη συμφωνώ.
ο πατριτισμος φιλε δεν εχει ταμπελες.οσοι θελουν να τις βαλουν μονο κακο κανουν
Δημοσίευση σχολίου