Σάββατο 27 Μαρτίου 2010

Ε, αι σιχτίρ πια με την κάθε μπουκωμένη μαλάκω!

"ζήσαμε μια παραδεισένια κατάσταση"...

Νίκη Τζαβέλα, βουλευτίνα των χουντικών:
"ζήσαμε μια παραδεισένια ζωή"...

BLOOPERS:
Όχι, δεν την ζήσαμε μαζί την "παραδεισένια ζωή", δεν τις κάναμε μαζί τις βίζιτες, δεν είχαμε μαζί πρακτορείο με "μοντέλες", δεν γυρίσαμε μαζί τις τσόντες, δεν μας τα έχωσε η Μαρίκα για να κάνουμε κανάλι, δεν συμμετείχαμε σε Mayo και Siemens και δεν φάγαμε μαζί την κρατική διαφήμιση. Εσείς την ζήσατε, εσείς τα φάγατε.


http://bloopers-test.blogspot.com/2010/03/blog-post_8391.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου