Η Αννούλα, οχι του χιονιά, αλλα του ΘΑ-ΣΟΚ, θέλει 200.000 ευρώ να ρίξει στους τεντάδες για να μπορούν να απολαμβάνουν οι αργόσχολοι του υπουργείου της άνετα τους.. φραπέδες και τα τσιγαράκια τους και όχι να είναι κάτω από τον..καυτό Ήλιο η την βροχή. Είπαμε η φτώχεια θέλει καλοπέραση. Τώρα εάν υπήρχε και καμιά βρεγμένη σανίδα να τους πλακώσει κάποιος για να συνέρθουν δεν θα ήταν άσχημα.
ΑΓΡΙΟ ΚΡΑΞΙΜΟ σε Πλεύρη και Ανδριανό στο Άργος...
-
*john ntin*
Η οργή που έφαγαν σήμερα στο Άργος ο Πλεύρης και ο Ανδριανός ήταν η
απάντηση της πραγματικής κοινωνίας. Πήραν ακριβώς αυτό που τους αξίζει τη ...
Πριν από 31 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου