Άντε βρέ τέρμα η γκρίνια για σήμερα . Καλή ανάσταση και Καλό Πάσχα , γιατί έρχεται ο νέος οικονομικός …Γολγοθάς. Οπότε ότι φάμε ότι πιούμε και ότι αρπάξει ο κ…..ς των …επικυρίαρχων μας .
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ,ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΓΕΜΑΤΟ ΑΓΑΠΗ, ΣΕ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΑΣ
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ,ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΓΕΜΑΤΟ ΑΓΑΠΗ, ΣΕ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφή