Σάββατο 3 Απριλίου 2010

Άντε βρε . καλή ανάσταση, και καλό Πάσχα



Άντε βρέ τέρμα η γκρίνια για σήμερα . Καλή ανάσταση και Καλό Πάσχα , γιατί έρχεται ο νέος οικονομικός …Γολγοθάς. Οπότε ότι φάμε ότι πιούμε και ότι αρπάξει ο κ…..ς των …επικυρίαρχων μας .



1 σχόλιο: