Μας ξάφνιασε ευχάριστα η αποψινή πολύ καλή παρουσία του Γιώργου ΑΛΚΑΙΟΥ στον τελικό της γιουροβιζιον στο ΟΣΛΟ. Για να δούμε τι θα γίνει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου