Δεν είναι ώρα για να αναλωθούμε στο τι φταίει για την αποτυχία της εθνικής να προκριθεί στην επόμενη φάση. Η καλή μέρα φάνηκε από το πρωί .Σημασία έχει ότι δεν φεύγουμε διασυρμένοι με σκυμμένο κεφάλι, όπως στην προηγούμενη συμμετοχή μας. Η Ελλάδα είχε τα φόντα να περάσει, αλλά το πρώτο αποτέλεσμα με την Κορέα, ήταν και..μοιραίο. Δεν πειράζει το ποδόσφαιρο αυτά έχει. Τα παιδιά μας εκπροσώπησαν με όσες δυνάμεις είχαν, και έκαναν ότι μπορούσαν. Αυτό έχει σημασία. Εξάλλου στην μπάλα κάποιος χάνει κάποιος κερδίζει. Δεν μπορεί να κερδίζουν όλοι. Τους ευχόμαστε καλή επιστροφή και καλή συνέχεια.
ΑΓΡΙΟ ΚΡΑΞΙΜΟ σε Πλεύρη και Ανδριανό στο Άργος...
-
*john ntin*
Η οργή που έφαγαν σήμερα στο Άργος ο Πλεύρης και ο Ανδριανός ήταν η
απάντηση της πραγματικής κοινωνίας. Πήραν ακριβώς αυτό που τους αξίζει τη ...
Πριν από 29 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου