Δευτέρα 28 Ιουνίου 2010

Η Τζάνετ.. του έκανε το ….μνημόσυνο?










Για περισσότερα Εδώ και.. εδώ


1 σχόλιο:

  1. πω πω πω πω και πως το κοπαναει ετσι το κωλαρακι..ε, θελει να 'χεις καμια 30αρια εκ. να της το κανεις βιδες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή