Σάββατο 31 Ιουλίου 2010

Από ….μετάφραση σκίζουν στο αττικό μετρό


Paraligo na to kanoun megaromousaka oimalakes

Ante na pate na gamithite . Ελπίζω αυτό να το katalavenoun

Ποιος είναι αυτό ο μαλακο-μεταφραστής που έβαλε vangellis Moss και απογινόμαστε robes ξεκούμπωτες στους ξένους.

Για keit Moss γνωρίζαμε .Τώρα μάθαμε πως έχουμε και εμείς τον δικό μας, vangellis Moss . Ουστ ρε καραβλαχοευρωπαίοι


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου